Wednesday, June 17, 2009

terazone cc... my first Cybercafe

mulanya disini... setelah berbagai dugaan aku tempuh akhirnya tanggal 1 september 2008 cybercafe aku dibuka dgn rasminya.... kerja keras aku ngan partner business aku (khairil faizi) akhirnya membuahkan hasil. aku akan bekerja keras sehingga titisan darah terakhir untuk memajukan CC aku... (wah semangat je..) ini untuk masa depan aku. selama hari ni aku asyik memikirkan tentang benda yg tak sepatutnya seperti cinta (heheheheh), bola (fanatik Man utd nih... GLORY2!), duit (mintak kat mak abah), dan macam2 benda x berpekdah aku pk kan. skrg aku nak kedepan. menyediakan tapak yg kukuh untuk aku , isteri (insyaallah), anak2(lagila insyaalah)... kalau tak ada jodoh pun,aku nak sediakan kehidupan yg kukuh untuk anak angkat yg bakal aku amik... maybe dalam tahun 2011. yg penting aku mesti kuat... seperti mak aku selalu kata ' org takkan pandang kita kalau kita takda apa2'... mak, ampunkan anak mak ni sebab selalu buat mak risau dan sedih. kepada abah... anakmu ini tahu betapa kasihnya abah kepada diri anakmu ini... tetapi sifat seorg ayah tidak akan menunjukkan kasih sayangnya kepada anak2.. maafkan anakmu ini... jumpa lagi... :)

mula-mula dulu...



No comments:

Post a Comment