Saturday, June 27, 2009

C.I.N.T.A


Mcm best je title kat atas kan??? (hehehehe) ari ni aku nak jiwang skit...
aku mula bercinta dengan serius ketika di PLKN... waktu ni best, aku terpaksa memilih antara 2 gadis. beza mereka berdua ni ialah, seorg aku cintai, seorg lagi meyintai aku... akhirnya aku pilih yg mana???(teka beb...hehehehe) inilah mungkin kesilapan terbesar dalam "karier" percintaan aku. tetapi bg aku ia bukan kesilapan, ia adalah pengalaman berharga dalam perjalanan aku untuk menjadi lebih dewasa. walaupun aku tewas, tapi aku bersyukur kerana dikurniakan rahmat itu(bukan semua org dapat awek beb...). kadang terpikir balik mcm org bodoh je lagak gaya time tu... hahahaha!
masuk matrikulasi, aku trus hanyut,... pelajaran x boleh kampoi,,, putus cinta lak... aduh... dah jatuh timpa tangga kena plak taik...(sedey...:(... ). akhirnya aku amik keputusan blah dari KML. dgn hati yg kecewa gila... aku pulang ke utara tanah air dan masuk uitm. bermula lah episod baru hidup aku yang aku harap lebih baik,,, tapi berakhir dengan tragis gak...

to be continued...
(to velaria florence francis... i'm still love you forever)

1 comment:

  1. Pergh x ble bla jiwang giler post ko nih

    ReplyDelete