Saturday, June 20, 2009

Second stage bermula…

Perit rasa hati… cabaran demi cabaran datang. Tapi ia xkan memusnahkan semangatku yang aku bina sejak setahun yg lalu. Ketika tiada insan ingin mengambil tahu mengenai aku (kecuali family aku), ketika cacian dan hinaan dari rakan2 yg memandang sinis usaha aku (mentang2la diorg ada ijazah), ketika ada nada2 sinis dari ‘anti-ilyas’, aku tetap berdiri teguh. Biarlah mcm mana pun aku tetap berdiri disini dengan semangat dan keazaman untuk mencipta masa depan yg gemilang.


2nd stage mmg perit…
Aku terpaksa buat semuanya sendiri. Kali ni xda lagi bantuan dan dorongan. Dalam business ada jatuh bangun tetapi kenapa mereka tidak mahu mengerti. Malah mereka beranggapan aku x mampu berdiri sendiri. Apakah perniagaan setahun jagung mampu sudah mencipta kejayaan. Ia akan mengambil masa yg lama. aku perlu Bersaing dan mematangkan diri untuk mencapai kejayaan. Sekurang-kurangnya 3 tahun baru kukuh. Aku merayu bglah masa unuk aku buktikan dahulu. Jika aku gagal aku sanggup menerima hukuman penentang2 aku….

1 comment:

  1. usahalah semmapu mugkin tapi yang paling penting jangan sesekali melupakan yang maha esa..kerna dia MAHA BERKUASA....setiapn kejayaan dalam hidup manusia selalunya disusuli dengan berkat restu ibubapa....insyaalllah pasti akan berjaya..

    ReplyDelete